Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.09.2015 13:02 - Училище за самочувствие
Автор: vvt79 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 146 Коментари: 0 Гласове:
0



 Хм, никога не съм имала дневник като ученичка . Не съм изпитвала необходимост от това . А защо вчера нещо ме зачовърка да си направя блог ?! Нямам отговор . Но факт , че го направих . 
Както на повечето , предполагам , животът ми не е бил от леките . По - точно детството ми . Радвам се , обаче че някакво чудо ме предпази да не се комплексирам или да посегна към разни отрови . 
Миналата година ми хрумна една идея , която си остана на този етап - само идея . Поради малко страх и много липса на средства  . Училище за самочувствие . За жени , бо рещи се с излишните килограми ; за жени , наранени от половинките си ; за жени , разочаровани от представата си за семеен живот ; за жени , чиито виждания за идеална майка бързо рухват ....... 
На мен ми трябваше доста време да свикна с образа в огледалото . Чак пет години и половина след раждането на дъщеря ми започнах да харесвам тялото си . А как не можех да се възприема , когато бях бременна ?! И в същото време разбрах , че не това е най-важното в живота . 
Мисля , че от няколко месеца насам опитвам да преоткрия себе си . Започвам по-философски да разсъждавам . Открих йогата - нямах и най-малка представа , че така ще ме грабне . Обичам и да плувам . Нищо , че съм се давила и ме е страх от дълбокото . 
Когато бях малка , майка ми нямаше възможност да набляга върху " модното " ми израстване . Сега като жена започнах сама да се уча - за грима , за маникюра , за прическата ......
И всички тези промени у мен самата измислиха в главата ми " Училище за самочувствие " . Най-важното за една жена .





Гласувай:
0




Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vvt79
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2785
Постинги: 1
Коментари: 0
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031